Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2008 21:38 - Края на задръстванията - ...
Автор: mopse Категория: Забавление   
Прочетен: 1401 Коментари: 0 Гласове:
0



...поне за мен - наближава!

С малко повече късмет ще изкарам курса за управление на мотор и 

след неминуемото истерично изпразване на кредитни карти, сметки, прасенца касички и джобове ще се снабдя с лелеяния скутер!

Разход на гориво - повече от два пъти по-малко от този който дава милото WV Polo.

Скорост - определено по-висока от тази на колите в задръстеното - чувате ли ехидния ми смях!?

Риск - хм, знам ли, може би една идея по-висок, ако не и няколко идеи по-висок, но май не ми пука много.

Спечелено време, така ценно, от работния ми ден - със сигурност поне 1,5 - 2 часа! Иха!

Единственото лошо нещо, за което се сещам сега е, че наближават дни с гадно време, дъжд, после сняг и ще трябва скоро да потърся отново топлата прегръдка на Полото, но при всяка възможност ще си джиткам със скутера!

Ех, нямам търпение!

Пожелавам на всички да успеят да намерят начин да се измъкнат от непростимо кошмарния трафик в София, а ако не се измъкнат, то поне да намерят начин да го понасят по-леко!

:)))






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mopse
Категория: Забавление
Прочетен: 32288
Постинги: 3
Коментари: 4
Гласове: 480
Архив