Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2008 23:59 - Идеалният мъж!
Автор: mopse Категория: Тя и той   
Прочетен: 3578 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 20.09.2008 11:07


И така... след дълги изследвания, проучвания и събеседвания, смятам оформих криво-ляво образът, не, описанието на идеалния за мен (вярвам и за повечето дами, също) мъж. Моля, господа, не го приемайте лично, ако по-голямата част от желаните от нас качества не присъстват в личния ви арсенал - все пак това е идеалният мъж, а както всички знаем такова животно няма.

Съвпаденията с реални личности са случайност - да не кажем в цялост, просто невъзможни, така че остава да се позабавлявам с фантастично-нереалния мъж-мечта.

Започвам с визията, която, както всички знаем не е най-важна, но това го научаваме на един по-късен етап. До тогава  - "посрещаме по дрехите". Ако може да е висок, строен, но не кльощав; с изразена мускулатура, но не напомпан. Тъмнокос е личното ми предпочитание; не много космат, но в никакъв случай епилиран, като червей на дъждовна поляна. 

С красиви ръце, правилни стъпала (това е от огромно значение, дюстабан, грозни пръсти и нокти, и подобни ужасии са просто забранени) и прави крака. Като цяло трябва да е съразмерен, все пак искам поколението ни да бъде подобрен вариант на нас двамата, а аз съм, като цяло съразмерна (моля, тук свеждам очи в скромно мълчание).

Следват личностни и интелектуални качества: да е интелигентен, да е с богата душа, щедър (но не прахосник). Да е съпричастен с по-слабите, да е достоен противник на по-силните, въобще дипломат, с докторска степен; артистичен в същото време, най-малкото да се интересува от рисуване или фотография, най-добре и от двете (все пак е хубаво да имаме и общи интереси). Не държа да свири на пиано, но ако владее някое подобно изкуство, това е само в плюс.

Романтичен, но не прекалено - огромни, като коледни елхи букети и закуски за шампиони в леглото, смятам за изхвърляне. Също разни клишета от сорта на сладолед по корема и други мазаници, хич не ми минават - аз също гледам филми. Тук стигаме до много важният момент, че човека на моите мечти, трябва да е супер изобретателен, за да не ме отегчи до полуда в опитите си да надмине някоя лигава сцена от "Титаник" - знаме за коя точно става въпрос, нали?

Секса. Ех, секса! Тук трябва да бъде неудържим, винаги готов, себеотдаващ се любовник с богато въображение. Естествено любимото му и най-предпочитано изпълнение, ще бъде да поставя прекрасното си лице между, също така, прекрасните ми крака. Трябва да е винаги готов за любовни подвизи и да не пропуска възможност да ми показва колко ме желае, и как всъщност няма друга на света, по- от мен.

Така, да поуталожим страстите със следващите особено важни и в никакъв случай, не за подценяване качества, които трябва да притежава идеалният мъж.

Трябва да умее да танцува без да ми кълчи китките и, това е ужасно важно, без да ми размазва най-любимите обувки. Е, може да не е Фред Астер, но не трябва да прилича и на куц елен по дансинга.

Трябва да умее да готви, ако не разни шармантни специалитети, то поне мусака или тиквички с ориз. 

Естествено, след като е спасил някое село от холера, в страна от третия свят, трябва да умее със същата решителност да се впуска и в домакинската работа - няма само на мен да се пада честта с чиниите, прането и чистенето.

Следва цялостното излъчване. Трябва да притежава силно излъчване, комбинация от решителност, самочвуствие (да не се бърка с арогантност) и оптимизъм. Присъствието му трябва да е осезаемо, но не натрапчиво. Усмихнат, с апетит към живота. Остроумен, с чувство за хумор, стабилен (физически и психически). Да реагира адекватно в стресови ситуации.

И така, сумарно или казано в кратце, комбинацията от Супермен, Спайдърмен, 007, Брад Пит, Александър Македонски, Казанова, Рубенс и Шопен, изгражда образът на най-желания мъж.

Естествено, напълно съм запозната с последствията, които ще трябва да посрещна, ако прекарам дните си в очакване на този мъж - да се превърна в стара мома с две още по-стари от нея цветя и една още по-цинична котка. 

От друга страна пък, може и да ми се усмихне късмета и някой, покриващ поне 80-85% от списъкът мечта мъж, да открие в мен жената, покриваща също толкова проценти в неговия списък с лелеяни дамски качества.


Тагове:   мъж,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. mopse - :)))
20.09.2008 11:10
Честно казано, след като написах това за "реагира адекватно в стресови ситуации", аз самата прихнах! Не мога да бъда по-нагла в изискванията си!
Поздрави и усмихнати почивни дни!
цитирай
2. noboysnocry - Е, мен наистина много ми хареса;))
20.09.2008 16:03
Върха...всъщност, мога да добавя още някои неща..:) Но със сигурност и за мен се отнася креативен и изобретателен...най-важното!! И за жалост... не знам за 80 %...съмнява ме, дори и 50% да покрие:( Затова за важни приоритетите...избери си 5 качества, които са най, най-важни за теб...и ако притежава 3 от тях....НАМЕРИЛА СИ ГО :))
цитирай
3. mopse - да...
20.09.2008 19:59
абсолютно съм съгласна с теб! Трудно ще бъда де сведа жаланите качества до 5, но нека не забравям, че аз самата съм кълбо от недостатъци.
Последното ми го каза една приятелка на скоро, а аз точно бях решила, че съм мис Перфектност! :)))
Поздрави от мен!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mopse
Категория: Забавление
Прочетен: 32311
Постинги: 3
Коментари: 4
Гласове: 480
Архив